جدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

باکس گل رز چه ویژگی هایی دارد؟

باکس گل رز
باکس گل

در سالهای اخیر هدیه دادن باکس گل رز بسیار مورد توجه قرار گرفته است، در واقع این باکس، یک طراحی لوکس، شیک و کلاسیک گل رز است در مدل های متنوع ارائه شده و بسیار پرطرفدار است.

ویژگی های باکس گل رز

باکس گل‌رز ممکن است دارای طرح و شکل های متنوعی باشد و عموما بر اساس سلیقه مشتری انتخاب می شود، این باکس ها از جنس های مختلفی چون چوب، مقوا یا کاغذهای رنگی تهیه می شوند. ظاهر شکیل و زیبای این باکس آن را به بخش جدایی ناپذیر هدایای رویایی تبدیل کرده است.

از جمله ویژگی های این باکس، ماندگاری گل ها در باکس است، ضمن این که شما می توانید بدون آسیب دیدن گل ها باکس گل را به عنوان یک سورپرایز آنلاین یا سورپرایز از راه دور سفارش داده و برای شخص مورد نظرتان ارسال کنید.

از جمله دیگر ویژگی های باکس گل‌رز انعطاف پذیر بودن آن است، به این معنا که تعداد گل های درون باکس، رنگ و نحوه چینش آنها توسط مشتری انتخاب می شود و همین مسئله به شخصی سازی ایده هدیه دادن باکس گل کمک بسیاری می کند.

ماندگاری این باکس بالا است و  حتی می توانید آن را به همان صورتی که دریافت می کنید خشک کرده و به یادگار نگه دارید.

اگر قصد خرید باکس گل رز داشته باشید این امکان برای شما فراهم است که محصولی متناسب با بودجه و هزینه خود تدارک ببینید. حتی امکان خرید باکس گل رز با تعداد گل و رنگ دلخواه مد نظر شما به صورت آنلاین فراهم است و میتوانید از آن به عنوان یک هدیه سورپرایزی استفاده کنید و عزیزانتان را به مناسبت های مختلف غافلگیر کنید.

قیمت باکس گل رز

در مقایسه با سایر مدل های دسته بندی گل رز، این باکس قیمت مقرون به صرفه تری دارد، البته مواردی چون جنس باکس، ابعاد آن، مدل باکس، تعداد گل رز و کیفیت گل های به کار رفته در تهیه باکس گل رز  در قیمت باکس گل تاثیرگذار است. هرچه جنس این باکس مرغوب تر و با کیفیت تر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. در حال حاضر باکس های شیشه ای و گل رز جاودان بیشترین طرفدار را در میان انواع باکس گل‌رز دارند.

بهترین باکس گل رز

باکس گل رز هلندی بهترین نوع این باکس است، رزهای هلندی در مقایسه با رزهای معمولی درشت تر، یکدست تر و زیباتر هستند، ضمن این که بافت گلبرگهای رز هلندی مخملی تر و ضخیم تر است و در حالت کلی ماندگاری بیشتری نسبت به گل رز معمولی دارد. به همین دلیل نیز باکس گل‌رز هلندی قیمت بالاتری نسبت به رز معمولی دارد. انتخاب باکس‌گل رز هدیه متناسب با بودجه یکی از ویژگی های این باکس ها است.

این هدیه می تواند بی نهایت ساده و شامل یک شاخه گل رز، تا یک هدیه لوکس و گرانبها شامل تعداد زیادی گل رز هلندی با جعبه ای نفیس و زیبا از جنس مرغوب و با کیفیت باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست