جدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

قیمت باکس گل چگونه تعیین می شود؟

قیمت باکس گل
باکس گل

باکس گل یکی از بهترین هدیه ها به مناسبت های مختلف است، این روزها نیز استفاده از باکس گل به عنوان هدیه بسیار محبوب و ترند بوده و طرفداران بسیاری دارد، اما این که قیمت باکس گل چگونه تعیین می شود سوالی است که برای اکثر کاربران مطرح می شود. در این یادداشت کوتاه قصد داریم به فاکتورهایی بپردازیم که قیمت باکس گل را تعیین می کنند.

فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت باکس گل

باکس گل معمولا به جعبه ای طراحی شده و زیبا اطلاق می شود که درون آن با گل های طبیعی یا مصنوعی تزئین می شود، قیمت باکس گل ها با توجه به عواملی که در ادامه به آنها می پردازیم تعیین می شود.

باکس گل طبیعی یا مصنوعی

این که گلهای انتخابی شما برای قرار گرفتن داخل باکس طبیعی باشند یا مصنوعی مسئله ای است که در قیمت نهایی محصول تاثیرگذار است، معمولا گلهای مصنوعی قیمت بالاتری نسبت به گلهای طبیعی دارند، اگرچه ماندگاری و دوام آنها نیز بسیار بیشتر است.

جنس باکس گل

جنس باکس، اندازه و ابعاد و طرح آن نیز در قیمت نهایی تاثیر دارند، هرچه متریال به کار رفته در تهیه باکس گل مرغوب تر بوده و اندازه و ابعاد آن بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.به طور مثال باکس گل چوبی قیمت بیشتری نسبت به باکس گل های شیشه ای استوانه ای دارند.

نوع گل

نوعی گلی که انتخاب می کنید نیز در قیمت باکس گل تاثیرگذار است، گل ها انواع مختلفی دارند که از نظر قیمتی با هم تفاوت دارند، به طور مثال تهیه یک باکس گل با رز هلندی نسبت به تهیه همان باکس گل با گل میخک بسیار گرانتر خواهد بود. گاهی نیز از ترکیب انواع گل ها در تهیه باکس گل استفاده می شود که علاوه بر زیبایی بسیار دارای قیمت بالایی نیز خواهد بود.

تعداد گل

تعداد گل هایی که در تهیه باکس گل مورد استفاده قرار میگیرند نیز در قیمت نهایی این محصول تاثیرگذار هستند. هرچه تعداد گل بیشتری انتخاب کنید قیمت باکس نیز افزایش می یابد.

طراحی و گل آرایی

زمان خرید یک باکس گل معمولا هزینه طراحی و گل آرایی آن به صورت جداگانه محاسبه می شود. نوع آراستن گل ها، تزئیناتی که در آن به کار می رود و میزان طراحی باکس از جمله فاکتورهای تاثیرگذار در قیمت باکس گل هستند.

سخن پایانی

خرید باکس گل به عنوان هدیه می تواند ایده ای بسیار لطیف و زیبا به نظر برسد، اگر احساس می کنید که ماندگاری گل های طبیعی کم است می توانید در تهیه باکس گل به جای گل طبیعی، گل مصنوعی سفارش دهید، یا به طور مثال برای این که هدیه لاکچری تری تهیه کنید از گل های گران قیمتی چون ارکیده در تهیه باکس گل استفاده کنید. در هر صورت اگر شیک بودن، به روز بودن و زیبایی هدیه ای که تهیه می کنید برایتان اهمیت دارد پیشنهاد می کنیم که با خرید باکس گل لطافت و زیبایی را برای  عزیزان خود به ارمغان بیاورید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست