ساخت انواع بج سینه

طراحی و تولید انواع بج سینه تبلیغاتی ، بج کت و نشان سینه ارزان و با کیفیت

بج سینه چیست؟

بج سینه یا نشان سینه یک لوگوی فلزی روی لباس است که در واقع از اکسسوری های زیبا و پرکاربرد اداری میباشد.
در شرکت ها و سازمان ها و ارگان های دولتی و خصوصی برای تکمیل تیپ و ست اداری کارمندان ، در نمایشگاه، مراسم های رسمی و … از  آرم سینه یا اتیکت سینه روی کراوات، کت، مقنعه، یقه مانتو و پیراهن استفاده میکنند و این بج که نوعی گل سینه است، هم جنبه نمایشی، هم تبلیغاتی دارد و شما می توانید بج سفاشی مناسب شرکت و سازمان خود را داشته باشید. هر سازمانی مکان مختلفی را برای نصب آن انتخاب می‌کند تا بیشترین رویت را از سوی سایرین داشته باشد.

غالبا بج شرکتی نمادی است که از لوگو یا آرم شرکت یا شعار و پیام مشخصی از همایش ، نمایشگاه و سمینار یا اجتماع هایی از این قبیل تشکیل شده است و شکیل بودن آن و دقت و ظرافتی که در طراحی و تولید به کار می رود باعث ایجاد حس اداری و رسمی بودن و اعتبار به مجموعه می شود.

خوب است بدانید: براساس تحقیقات علمی بج سینه یا اتیکت باعث افزایش جلب توجه و احترام ناخواسته مخاطب نسبت به برند و نام تجاری شما خواهد شد.
همچنین می‌توان به ساخت مدال ورزشی اشاره کرد.

انواع بج سینه (نشان سینه)

بج سینه مات و براق
بج سینه رنگی
بج سینه پلکسی
بج مولتی استایل
بج سینه طلایی
اتیکت سینه

خدمات ساخت انواع بج سینه شرکتی، هدیه و تبلیغاتی

گروه صنعتی لیزر قائم با در اختیار داشتن گروهی از ‌طراحان زبردست و سازندگان مجرب در کارگاه‌های مجهز و پیشرفته به شما تضمین می‌کند که بج فوری را در زمان معین به سفارش دهندگان تحویل دهد. ضمنا بج های ساخته شده توسط لیزر قائم کیفیتی بی نظیر خواهند داشت. شما می‌توانید انواع نشان و بج سینه و همچنین اتیکت کت را به ما سفارش دهید و در کوتاهترین زمان آن را تحویل بگیرید.

مزایای استفاده از گل سینه

نشان سینه وسیله ای است که در نمایشگاه و همایش ها اعضای شرکت شما را به صورت تیم و یک گروه نمایش می دهد.
نشان سینه برای برند سازی و تبلیغات بسیار حائز اهمیت است.
گل سینه شما و اعضای شرکتتان را از دیگران متمایز می کند.
آرم سینه زیبایی خاصی دارد و به لباس شما هماهنگی خاصی می بخشد.
بج باعث انسجام سازمانی در هر مجموعه ای می شود.
از نشان سینه مدیران موفق برای ساخت شخصیت سازمانی خود استفاده می کنند.

بج سینه چه کاربردی دارد؟

استفاده از بج سینه در مکان های متعددی رواج دارد و غالبا بسیاری از سازمان های دولتی و ارگان های حکومتی از آن استفاده مینمایند. این آرم های کوچک قادرند هر نقشی بر روی خود داشته باشند و در اماکن مختلف بکار برده شوند. بی شک هنگام مراجعه به بانک ها ، بج سینه را مشاهده نموده اید، در بانک ها به تمامی کارکنان و پرسنل ، بج سینه اعطا میشود تا تمامی پرسنل بانک ، از بج سینه یک شکل استفاده نمایند و به راحتی آن ها را از مشتریان تشخیص داد، استفاده این نوع محصولات، منظور های مختلفی دارد که یکی از مهمترین کاربردهای آن همانطور که گفته شد امکان تشخیص میباشد و منظور دیگر آن نشان دادن وفاداری به مجموعه است.

مشاوره

مشاوره جهت انتخاب بهترین طرح، متریال و شکل بج سینه

طراحی

طراحی بهترین شکل بج سینه متناسب با کاربرد و نیاز شما

ساخت

ساخت بج سینه با متریال با کیفیت و تعداد مورد نیاز و جدیدترین تجهیزات

همین حالا سفاارش دهید

گروه صنغتی لیزر قائم آماده پذیرش سفارش انواع بج سینه و اتیکت شما مشتریان محترم می‌باشد. لازم به ذکر است تمامی مراحل ساخت بج توسط متخصصین طراحی و تولید صورت می‌پذیرد. مزیت اصلی این کار کاهش هزینه تولید نهایی شده است. هدف ما جلب رضایت شماست. جهت سفارش با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

گالری تصاویر نمونه کارهای آرم سینه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست