جدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

استند لوازم آرایشی فانتزی چه ویژگی‌هایی دارد؟

استند لوازم آرایشی فانتزی
استند آرایشی

استند لوازم آرایشی فانتزی چه ویژگی‌هایی دارد؟ از گذشته تا امروز خودآرایی و استفاده از لوازم آرایش‌های مختلف بین خانم‌ها پیشرفت فراوانی داشته است. به گونه ایی که هرخانم تعداد زیادی لوازم آرایش متنوعی برای استفاده ی شخصی درکیف لوازم آرایش خود دارد. گاهی اوقات حجم لوازم آرایش خانم‌ها زیاد است و نیازمند این است که دسته بندی برای آن‌ها انجام شود. برای دسته بندی این لوازم از استند لوازم آرایشی فانتزی می‌توان استفاده کرد.

خرید استند لوازم آرایشی فانتزی

استند لوازم آرایش وسیله ایی است که برای دسته بندی و مرتب نشان دادن لوازم آرایش مختلف به کار می‌رود. ازاستندها هم برای استفاده شخصی در خانه وهم برای به نمایش گذاشتن محصولات شرکتی در مغازه‌ها استفاده می‌شود که به احتمال زیاد اگر خانم باشید در این مغازه‌ها این نوع استندها را دیده‌اید.

کاربرد استند لوازم آرایشی

از استندها می‌توان برای نظم دادن به وسیله‌های مختلف آرایشی استفاده کرد. به طور مثال برای چیدمان انواع براش‌های آرایشی، کرم پودرها، رژلب‌ها، لاک‌ها و خیلی موارد دیگر از لوازم آرایشی می‌توان از استند استفاده کرد.

معرفی انواع استند لوازم آرایشی

دربازار استندهای مختلفی برای نظم دادن و دسته بندی وجودداردولی باتوجه به نیاز هرشخص متفاوت است. برای مثال بعضی استندها ایستاده هستند و دارای قسمت‌های مختلفی برای به نمایش گذاشتن تمامی‌محصولات یک برندخاص به کار می‌روند. همچنین بعضی استند‌های دیگر برای استفاده در سالن‌های زیبایی است.

بعضی دیگر از استندها برای استفاده شخصی در منزل به صورت باکس‌های کوچک با تعدادی کشو و آینه برای روی میز آرایش استفاده می‌شود.

جنس استند لوازم آرایشی از چیست؟

باتوجه به اینکه لوازم آرایشی تاثیر مستقیم بر روی سلامت پوست دارد وجدا ازاینکه باید از لوازم آرایش با کیفیت و معتبراستفاده کرد همچنین باید از باکس‌ها و استند‌های با کیفیت و جنس خوب برای نگهداری آن‌ها استفاده کرد.

به همبن علت سازنده‌های این استندها برای رعایت بهداشت بیشتر وتمیزنگه داشتن استندهای لوازم آرایشی آ ن‌ها را ازجنس‌هایی تولید می‌کنند که قابل شستشوهستند. اکثر استندها ازجنس طلق وشیشه هستند. بعضی دیگر هم از جنس چوب قابل تمیزکردن و از جنس پلاستیک وپارچه ایی هستند.

رنگبندی و طراحی‌های مختلف استندها

امروزه رنگبندی و طراحی‌های جدید محصولات مختلف نقش مهمی‌را در فروش وجلب مشتری ایفا می‌کنند. استندهای آرایشی نیز شامل این قانون می‌شوند و سازنده‌های استندها با طراحی‌های فانتزی وجدید و رنگبند ی‌های مختلف تمام سعی خود را برای فروش محصولات خود دارند و با تولید استندهایی با رنگبندی‌های مختلف و طرح‌های جدید وجنس با کیفیت توانسته اند مشتری‌های زیادی را جلب خود کنند.

مزایای استندهای لوازم آرایشی عبارتند از:

-نظم دادن و ساماندهی لوازم آرایش1

-دسترسی آسان و سریع به وسیله ی مورد نیاز2

تمیز نگه داشتن لوازم آرایشی-3

ویژگی‌های مختلف استندهای آرایشی

بعضی استندهای آرایشی دارای اقلام همراه ووسایل اضافی هستند که برای دسته بندی دقیق تر و بیشتر لوازم آرایشی فانتزی مورد استفاده قرار می‌گیرند.  برای مثال بعضی استندها دارای شلف‌های اضافی هستند که در صورت نیاز با اضافه کردن شلف‌ها می‌توان فضای بیشتر برای دسته بندی دقیق تر ایجاد کرد.  همچنین بعضی استندهای لوازم آرایش فانتزی دارای جای برس و براش جداگانه هستند که این اقلام اضافه بعضی استندها  ویژگی خوبی برای آن‌ها است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست