جدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

خرید استند لوازم آرایشی در تهران چگونه انجام می شود؟

خرید استند لوازم آرایشی
استند آرایشی

خرید استند لوازم آرایشی در تهران چگونه انجام می شود؟ استند لوازم آرایش یکی از بهترین و ترندترین لوازم­هایی است که امروزه خانمم­های زیادی از آن استفاده می­کنند، حتی به جرات می­توانم بگویم که استند لوازم آرایش به یکی از مهم­ترین و الزامی­ترین لوازم­هایی است که هر خانمی از آن استفاده می­کند. به همین دلیل نیز در مدل­ها و رنگ­های مختلفی تولید و به بازار ارائه شد. استندهای لوازم آرایشی در دو مدل ایستاده و رو میزی ارائه می­شوند که از مدل­های رومیزی بیشتر در آرایشگاه­ها استفاده می­شود و مدل ایستاده را نیز در فروشگاه­ها بکار می­برند.

در هر صورت استند لوازم آرایش چه در فروشگاه، چه در آرایشگاه و در مدل­های کووچک در خانه استفاده می­شود، اما جنس بدنه ممکن است از چوب، فلز، آکرلیک و… باشد، در ادامه درباره این موضوع بیشتر توضیح خواهیم داد و خواهیم گفت که در تهران چطور می­توانید استندهای لوازم آرایش را تهیه کنید.

استند لوازم آرایشی

اندازه استندهای لوازم آرایش

استندهای لوازم آرایشی دارای اندازه­های مختلفی هستند که در بازار موجود است که در زیر این اندازه­ ها را بررسی میکنیم.

خرید استند لوازم آرایشی سایز کوچک

این استندها دارای اندازه کوچکی هستند و مناسب افرادی است که دارای لوازم آرایشی کمی هستند. از این نوع استندها می­توان بر روی میز لوازم آرایش و میز سالن آرایشتان از آن استفاده کنید اما اگر می­خواهید چند نوع مواد متفاوت داشته باشید می­­توانید از چند استند لوازم آرایشی سایز کوچک استفاده کنید.

خرید استند لوازم آرایشی سایز متوسط

استندهایی که دارای سایز متوسط هستند کاربرد بیشتری دارند، این استندها دارای قسمت­های بیشتری هستند و وسایل بیشتری را می­توانید درون آن قرار دهید. اگر استندهای کوچک به کارتان نمی ­آید و یا نمی­توانید همه وسیله­ های خود را درون آن قرار دهید، می­توانید یک استند متوسط تهیه کنید.

خرید استند لوازم آرایشی سایز بزرگ

استندهایی با سایز بزرگ­تر نیز وجود دارند که بیشتر مناسب سالن­های آرایشی، فروشگاه ­ها و داروخانه ­ها هستند. درون استندهای بزرگ، لوازم آرایشی­ های بسیار زیادی قرار می­گیرند. یکی از مزیت­های این دسته از استندها این است که برای انواع لوازم آرایشی قسمت مخصوص دارند، به عنوان مثال برای پدها، رژلب­ها، کرم­ها، ریمل­ها و… قسمتی مجزا دارد. بسیاری از استندهای بزرگ لوازم آرایشی دارای دارای آینه هستند که بسیار به کار می­آید و شما در هنگام آرایش می­توانید از آن استفاده کنید.

استند ترکیبی

نوعی دیگر از استندها هستند که دارای قسمت­های مختلفی است و علاوه  بر آن دارای کشو است که می­توان درون آن خورد ریزهایی مانند اکسسوری، کش، گیره و… را نیز قرار دارد. جالب است بدانید که برخی از استندهای لوازم آرایشی بزرگ دارای جای سشوار و برس و شانه هستند که باعث کاربرد بیشتر آن­ها می­شود.

خرید استند لوازم آرایشی در تهران چگونه انجام می شود؟

اگر در تهران زندگی می­کنید و به دنبال استند لوازم آرایشی هستید شاید ما بتوانیم به شما کمک کنیم. خرید استند لوازم آرایشی را در تهران می­توانید از فروشگاه­های لوازم آرایشی و یا فروشگاه­های خرد ریز انجام دهید، شما می­توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین، استند لوازم آرایشی را در سایزهای مختلف خریداری کنید. به طور کلی نیز در یکی از منطقه­های تهران به نام صالح آباد نیز خرده ریزهای فراوانی به فروش می­رسد که می­توانید در بین آن­ها استند لوازم آرایشی نیز بیابید، پس اگر در تهران به دنبال خرید استند لوازم آرایشی در سایزهای مختلف هستید از یکی از راه­هایی که گفته شد اقدام به خرید آن کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست