جدیدترین مطالب

مطالب تصادفی

ماجرای ساخت استندهای لوازم آرایشی؛ وسیله ای کاربردی که جادوی نظم می‌آفریند!

استندهای لوازم آرایشی
استند آرایشی

استندهای لوازم آرایشی و محصولات بهداشتی، پدیده‌ای قابل توجه در راستای زندگی مینی‌مالیستی و کمتر شلوغ است؛ از آن سمت هم عصای دست افرادی است که همواره به بی‌نظمی در چیدمان لوازم آرایشی متهم می‌شوند. اصلا وجود استندها چه بخواهید، چه نخواهید، نظم در دسته‌بندی محصولات را توفیقی اجباری قلمداد می‌کند که هم خیال خودتان در این زمینه راحت شود، هم دیگران کمتر به سمت‌تان چشم‌غره بروند!

اما نکته مهم اینجا است که دنیای تنوع در ساخت استندهای لوازم آرایشی ، گسترده‌تراز آنی است که فکرش را می‌کنید؛ در همین راستا به سراغ مزایا، معایب و چگونگی روند ساخت انواع استندهای پرکاربرد آرایشی می‌رویم.

استند لوازم آرایشی چیست؟

به سازه‌هایی که در جهت نظم بخشیدن به محصولات ویژه‌ای طراحی می‌شوند، ارگنایزر یا نظم‌دهنده می‌گویند. استند‌های لوازم آرایشی نیز در انواع جنس‌ها، ابعاد و طراحی‌های متنوع طبق نیازِ یا فضای مد نظرِ شما، باعثِ ایجاد نظمی ایده‌آل در قرارگیری محصولات آرایشی شده و از این جهت نمونه‌ای قابل توجه از ارگنایزرها هستند. از طرفی استندها به گونه ای طراحی می‌شوند که با نظم بخشیدن به محصول مورد نظر، باعث جذب و ترغیبِ بیشترِ افراد به استفاده از این نوع محصولات بشوند.

 به فرض مثال، بانوانی را تصور کنید که که دل‌شان برای خرید لوازم آرایشِ جدید لک زده است اما به علت فضای محدود یا گم شدن‌های پی در پی، ترجیح می‌دهند از خواسته‌شان چشم بپوشانند.این محصول در کنارِ حفظ ظاهرِ میز آرایش شما، سهولت استفاده از لوازم آرایشی را برای استفاده‌کننده به ارمغان می‌آورد.

کاربرد استندهای لوازم آرایشی؛ جادوی نظمِ در چیدمان

از آنجایی‌که نظم در همه موقعیت‌ها جادو می‌کند، استندها در هیچ فضایی غیرقابل استفاده یا اضافه تلقی نمی‌شوند. اما با شناختِ دقیقِ کاربرد مد‌نظر خودتان قطعا می‌توانید خرید جذاب‌تری از این محصول پرکاربرد داشته باشید. در ادامه به بررسی مواردی می‌پردازیم که کاربرد این محصول را برای استفاده‌کننده روشن‌تر می‌سازد.

* آرایشگر هستید؟ اجازه ندهید سالن‌تان به شلختگی روی خوش نشان دهد!

برای‌تان پیش آمده است که در مواجهه با سالن‌های آرایشی، احساس بدی از این حجمِ شلوغی و شلختگی در چیدمان وسایل داشته باشید؟! یکی از موارد لزومِ استفاده از اُرگنایزرهای لوازم آرایشی دقیقا همان جایی است که بیشترین استفاده از محصولات آرایشی را دارند. یعنی سالن‌های آرایشی در سرتاسر کشور که از لوازم آرایشیِ بروز، در مقیاس بسیار زیاد استفاده می‌کنند.

با توجه به اینکه محصولات آرایشی از نظر اندازه معمولا کوچک و به اصطلاحِ خودمانی‌تر، از زیر‌ِچشم‌در‌رو هستند، وجود استندهای لوازم آرایشی در انواع و اقسام سایزها، در آرایشگاه‌های کوچک و بزرگ، ضروری تلقی می‌شود. همچنین این محصولات باعث نظم در دسته‌بندی لوازم آرایشی می‌شوند که سهولت استفاده برای آرایشگر و خدمه سالن را به وجود می‌آورد.

* فروشنده محصولات آرایشی هستید؟ به چشم های مشتری احترام بگذارید!

عجیب نیست که با استفاده از استندهای لوازم آرایشی در مغازه‌های فروشِ این نوع لوازم یا داروخانه‌ها، می‌توان فرایند جذب مشتری را بهبود بخشید. تصور کنید وارد مغازه‌ای می‌شوید که کلیه رژها، لاک‌ها، اسپری‌های بهداشتی و خلاصه کلام انواع محصولات، روی هم تلنبار شده‌اند یا در طبقات مختلف، بدون نظم مشخصی در حال انفجار هستند.

قطعا تجربه خرید خوبی از این مغازه نخواهید داشت؛ اما اگر چشم‌تان زیبایی در نظم را احساس کند، با اعتماد به آن تصمیم قاطعی برای خرید خواهید گرفت. علاوه بر این، استفاده از استندها روشی آسان برای قرار دادن تسترهای محصولات آرایشی است که در نگاه اول برای خریدار، تداعی کننده نظم و زیبایی خواهند بود.

* استفاده در منزل؛ معجزه نظم روی میز آرایشِ شما

محصولات آرایشی معمولا بسیار مستعد گم شدن هستند، مخصوصا اگر جای مناسبی برای نگهداری از آنها نداشته باشید. ممکن است میز شما به اندازه کافی برای این نوع محصولات فضا نداشته باشد یا به هردلیل ترجیح بدهید این شلوغی سرسام‌آور را برای همیشه از زندگی‌تان حذف کنید؛ اینجا است که پیشنهاد خرید استند به شما داده می‌شود.

با وجود استندهای لوازم آرایشی-حتی در استفاده روزمره- می‌توانید محصول آرایشی مورد نظر را به‌ علت قرارگیری مناسب در استند، در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا و استفاده کنید.

استندهای لوازم آرایشی طی چه روندی ساخته می‌شوند؟

امروزه گروه‌های صنعتی بسیاری در طراحی و تولید انواع استندهای لوازم آرایشی فعالیت چشم‌گیری دارند. این گروه‌ها پس از مشاوره و سنجشِ آنچه شما به عنوان استند لوازم آرایش برای سالن آرایشی‌تان نیاز دارید، از طراحی تا تولید را طبق سلیقه شما و با ضمانت خاص خودشان انجام می‌دهند.

مونتاژ و برش لیزریِ انواع استندهای آرایشی، طبق جنسی که شما ترجیح می‌دهید، کاملا متفاوت می‌شوند. از سویی دیگر اگر کاربرد مدنظرتان در حد استفاده خانگی از این محصول است، بهتر است از شرکت‌های مختلف و وب‌سایت‌هایی که اطلاعات دقیقی از سایز و سایر ویزگی‌های استند قرار داده اند، خرید بی دردسر و آسانی داشته باشید.

ساخت استند لوازم آرایشی با امکانات کم در منزل

برای ساخت استندهای لوازم آرایشی در منزل راه‌های بسیار زیادی وجود دارد. یکی از روش‌های نسبتا ساده و مورد اطمینان استفاده از صفحاتِ فوم برد در ضخامت و سایزهای مختلف است.

صفحات فوم از جنس فومِ فشرده هستند که شما می‌توانید از سایت‌های مختلف یا مغازه‌های لوازم هنری تهیه بفرمایید. فوم برد را طبق الگوی مدنظرتان، با کمک کاتر، به قطعات مورد نیاز برش زده و سپس قطعات را با چسب حرارتی بهم بچسبانید. بعد از برش و چسباندن قطعات اصلی، ممکن است لبه های فوم کمی ناصافی داشته باشند که در جهت تمیزیِ کار، با استفاده از برشِ نوارهای یک سانتی از کاغذ گلاسه، ناصافی لبه هارو می‌پوشانند.

شناختِ جنس و ویژگی‌های انواع استندهای محصولات آرایشی

استندها در طیف متنوعی از جنس، سایز و سایر ویژگی‌ها ارائه می‌شوند. اکریلیک، ام دی اف، پلاستیک، چوب، چرم، فلزی، شیشه‌ و انواع پارچه، موادی هستند که در ساخت این نوع محصولات نقش بسزایی دارند. از آنجایی‌که استندهای لوازم آرایشی در ابعاد گسترده‌ای طراحی و تولید می‌شوند، لازم است طبق نیاز خودتان، سایز مدنظر را تهیه بفرمایید.همچنین دو مدل از این محصول به فراخور استفاده، پربازده‌تر معرفی شده‌اند که مدل ایستاده و طبقه‌ای هستند.

استند آرایشیِ ایستاده بیشتر در مغازه‌ها و داروخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این محصول انواع کرم‌پودر، پنکک، رژ، رژگونه، ریمل، مداد چشم، خط لب و لاک را می‌توان به طور جداگانه، در جایگاه مخصوص خودشان و در معرض دید مشتری قرار داد. در صورتی‌که استندهای طبقه‌ای و کشودار، بیشتر قابل استفاده در منازل و برای نظم‌دهیِ شخصی مناسب هستند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست